‌‌ ‌‌ سلام بعد یه مدت طولانی!!

سلام بعد یه مدت طولانی!!

دو شنبه 23 مرداد 1396
15:56
_Captain_TS

سلااااااااام !

دلم برای این وبلاگ تنگ شده بود .! قبل کنکور حذف نمودمش . ..

چیز خاصی نداشتم پست بذارم و گفتم از خودم بنویسم ..مثل قدیما !!

تو این روزا همه دارن انتخاب رشته میکنن ولی من نه :|

میگید چرا؟! اره انتخاب نمیکنم چون نمیخوام برم دانشگاه 

میگید رتبم خوب نشده؟! نه بابا خیلی خوب شد رتبه من .. نسبت به چیزی که فکر میکردم ..آخه من خیلی  خیلی کم خوندم و همش درگیر افکار از ژرفای وجودی بودم!

امیدوارم بتونم این یه سالو بترکونم .. ..

این روزا هوا گرم شده :| اووووف 

امروزم رفتم کتابخونه ..خلاصه از صبح تا شب میخوام بخونم و بترکونم کنکور97 رو 

چند روز پیش یکی چند نفر از بچه های اف تو ام تو مشهد عمل کردن .. داداش عکسشونو گذاشته بود ..

دلم یجوری شد! خوش بحالشون ..امیدوارم مثل توی اون عکس همیشه شااد شاد باشن و غم نخورن ..

دیشب برنامه خندوانه رودیدید؟؟ وااااااااای اقای دکتر صابری چقدر شبیه ارزوهای من بود ..حتی ارزوهاشم ارزوی من هستن!! باور کنید :)

نمیدونم .. اگر پزشکی قبول بشم میتونم موفق شم یا نه

ولی میخوام ته ته تلاشم رو انجام بدم و به اوج اوج ارزوهام برسم تا نگم کاش میموندم یه سال و میخوندم و فلان :)

چند شب پیش هم که شهاب بارون بود ..ولی من ندیدم !!! احتمالا اقا شهاب دیده خخخ

اتفاق زیاد افتاده از وقتی نبودم ... خیلیا پست گذاشتن که هنوز نرفتم بخونم . و متاسفانه خیلیا دیگه پست نذاشتن .. و پست خدافظی و از این خبرا !!!

اینترنت نداشتم :| شرمنده دا

راستی میخوام اسکیت برد بگیرم و بزنم تو کــــــــار ورزشکاری خودم :))) هرچند خواهرم مخالفه و میگه نه 

ولی من یه پارکور کار ماهر میشم ...یادت باشه اینو کی تایپ کردمااااا !!

خیلی دوست دارم  پست بذارم و همچنان تو دنیای مجازی باشم ...ولی باید تو دنیای واقعی ؛ خودمو بروز بدم! عه یعنی اظهار وجود کنم و ادم قوی بشم

.... اری

سال بعد که پست بذارم !! امیدوارم راضی باشم از نتیجه کنکور 

اون موقع میتونم با خیال راحت برم دنبال مجوز واینا :))))

دوستتون دارم !

دمتون گرم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سلام.خوش اومدید ترنس اف تو ام هستم و 19 سالمه . وبلاگ قرار نیست آپ شه!! شاد باشید !
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به TS | F2M است. || طراح قالب avazak.ir